Telefoner och nya årtionden

Så går det när man inte har en vana att köpa telefoner och plötsligt bestämmer sig för att försöka sig på just detta. Man känner sig som en pensionär som just har bestämt sig för att till slut köpa sig en sån där dator och man har inte en aning om vad funktionerna som det görs reklam för innebär. "Öööh, nu var det ju ett tag sedan som jag sist skaffade en mobil och på MIN tid var saker och ting lite annorlunda!" Men nu sitter jag här med en ny telefon eftersom min gamla nu är väldigt utsliten, även om den faktiskt VAR sjukt stryktålig. Jag menar, jag har tappat den på diverse ställen,  spillt vätska på den, kört SMS-marathon på den och häromdagen råkade jag begrava den i snö.

Och ändå funkade den!

Känns lite sorgligt att skiljas från den. Jag vill att någon ger mig en kram och säger "allt kommer att bli bra". Sedan vill jag att någon berättar hur jag skall göra för att aktivera Spotify Premium, som jag blev lovad när jag pröjsade för det här fanskapet. (Ursäkta de hårda orden, telefonen verkar faktiskt vara helt okej)

Ett nytt år nu, snart, för övrigt! Gott nytt år.
Låt oss jobba tillsammans för att göra någonting vackert av det kommande året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0