Det är mycket lättare att bevisa att man inte är bög än vad man tror

För en herrans massa år sedan länkade jag till ett klipp med en lite tjock snubbe som snackade om... jag minns faktiskt inte riktigt, men det handlade om hur man blir en bra person eller någonting dylikt, tror jag. Väldigt intressant person för han är så galet skum. Det är okänt om han lider av någon störning eller inte, men mycket lutar åt att han faktiskt gör det med tanke på.... tja, allt skumt han har gjort. Finns en jättelång artikel om Christian W Chandler på encyclopedia dramatica.

Och han är inte bög.
Titta bara.

 

Jag undrar om detta är min framtid.


Kommentarer
Postat av: Ccccc

Han är ju helt underbar den där karln!



Vem kan tvivla på om att han är straight?

2009-10-22 @ 12:36:40
Postat av: Benjamin

I'm straight! I am damn straight!

2009-10-27 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0