あれ、また書いてるじゃん

För ovanlighetens skull är det en uppdatering som gäller, trots att jag fortfarande har en jävla massa stå i... i! På senaste tiden känns det som att jag pluggar så mycket japanska att jag börjar höra språket i syne. Till exempel om det finns några bredvid mig, vars samtal jag plötsligt börjar lyssna på men inte uppfattat vad de har sagt, låter som japanska. Jag vet inte om det är ett bra tecken eller inte. Hur som helst pluggar jag mycket eftersom det har varit tentor och det är läxor och det är framtida prov som är väldigt viktiga, etc. Och hur mycket jag än pluggar kommer det nog inte gå riktigt som jag vill att det skall gå på provet om någon vecka som avgör ifall jag får åka till Japan igen nästa år eller inte.

Men tiden går snabbt! Vi är redan i slutet på oktober, vilket betyder att början på november snart är här. Sedan är det december och då är ju den här terminen slut. Sedan är det nästan helt slut på det roliga. Jag undrar vad som händer då. Men det bryr jag mig inte så mycket om, jag känner så mycket ångest pga av alla studier och annat tjafs att det kommer blöda ur alla hål om jag börjar oroa mig för mer.

Jag har inte haft så bra koll på vad Dolph Lundgren sysslar med nu för tiden, men han verkar ju fortfarande vara med i film. Och vilka filmer! Command Performance verkar ju till exempel vara en höjdare.

 

Och så verkar han ge Jet Li stryk i The Expendables.

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

allt kommer att bli bra

2009-11-02 @ 12:18:08
URL: http://iamawinner.blog.se/
Postat av: Benjamin

Brudar, våld och terrorister är trotts allt som behövs för att göra en kanonfilm! Och en stenhård snubbe som dödar terroristerna på egen hand också förstås.

Lycka till med allt!

2009-11-09 @ 00:29:04
Postat av: ヨハン

Neeeeeej, den andra länken funkar inte. Besviken som fan, skärp dig Alvin :)

2009-11-11 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0