Jag måste lära mig vad scientologi heter på japanska

Konflikter?

Dåliga relationer?

Det omedvetna, undermedvetna eller reaktiva sinnet undergräver och förslavar människan. Det är källan till dina mardrömmar, till orimlig rädsla, upprördhet och all otrygghet.


Trevligt, trevligt.

Köp och läs Dianetik: Hur tanken påverkar kroppen av L. Ron Hubbard.

Men se, tänk vilka trevliga små reklamblad man kan få av vänliga själar ute på torget, så där helt oväntat!

Något annat som är väldigt trevligt är att man numera kan hitta de två första delarna av Phoenix Wright-musikalen på Youtube, dessutom med engelsk text! Inte särskilt manlig musikal, i och med att alla karaktärer (inklusive männen) spelas av kvinnor. Men vad sjutton, det är Phoenix Wright.

 

Mitt nästa hopp är att övriga delar läggs upp!

... men Phoenix hade faktiskt kunnat vara mycket manligare.

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Jag tror jag föredrar spelen..

2009-09-27 @ 18:36:35
Postat av: ヨハン

hitta ett klipp med en sjukt grym fajtingscen. Du måste kolla in den. Så macho vill jag oxo va

http://www.collegehumor.com/video:1920700

2009-10-01 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0