Ta min hand, Viktor!

Det är nu typ över ett år sedan som jag tog mitt pick och pack och stack till Skåneland. Ett område som är fruktansvärt nära fiendeland, som våldgästas av världens lokigaste människor och ett ställe där ingen vet vad ett SKROV egentligen innebär. (Utan att ha läst på, det vill säga) Men trots detta så kändes allting bra, trots att tempot kändes skrämmande högt i japanskan. (Lär er detta alfabetet den här veckan och det här alfabetet nästa vecka, lol) Jag menar, jag simmade till och med varje dag! Vad hände med det egentligen? Jag misstänkte förstås att jag skulle bli ganska less till jul och det blev jag ju. Så det kan gå!

Hur som haver så är det med andra ord nästan ett år sedan som jag påbörjade den här bloggen, vilket vi firar med... ingenting! Jag har inte ens gjort en liten tårta! Och det är för att studierna tar kål på en, och man har knappt ens börjat! Lekstunden är över och det är dags att bli vuxen, vilket också gäller inhandlandet av studentlitteratur. En bok som kostade 800yen i Japan (ca 60kr) har (AF)Akademibokhandeln i Lund satt en 374kronorsprislapp på och det med studentrabatt. Skam går nu officiellt på torra land och det är dags att bränna AF-borgen till marken! För på detta viset får det inte gå till.

I övrigt har det släppts en trailer på världens just nu mest efterlängtade film.


Kommentarer
Postat av: Mikael

Är ett skrov något som har med mat att göra för er från norr?



Alla dina fans här verkar ha glömt bort dig.

2009-09-08 @ 23:19:08
Postat av: Alvin

Forska på det!



Yeh, folk har blivit snåla med kommentarer. De flesta var duktigare INNAN jag åkte till Japan än EFTER. Även fast det egentligen borde ha funnits mer att kommentera...

2009-09-08 @ 23:21:44
URL: http://iamawinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0